Torsdag 9 september

KLockan är över 24, så jag antar det är fredag då! Har varit väldigt dålig på att uppdatera men jag har varit i Falun hela tiden. Kom hem i förrgår och drar i morgon igen... en som heter Lovisa som jobbade på O'learys har slutat nu så vi ska ha avskedsfest för henne. Det kommer bli grymt! Riktigt tråkigt att hon ska flytta dock.

En störig grej är att jag tror jag kanske börjar bli sjuk! Johan har varit sjuk hela veckan och han kan ha smittat mig... störigt som fan, eftersom jag inte varit ett dugg sjuk på över 1,5 år. Men så fort jag börjar bli sjuk så brukar jag tänka jag är inte sjuk, jag kan inte bli sjuk, orka bli sjuk, bara loosers blir sjuka och vips så försvinner det! :P My mind alltså, helt amazing. på tal om my amazing mind, så överlistade jag ett virus häromdagen och det var inte bara jag som blev impad av mig själv, utan även Johan blev mighty impad! Jag orkar inte förklara vad och hur jag gjorde det men jag kom på det helt själv utan google =)

Jag hoppas ajg inte jobbar nästa helg, för gör jag inte det så tar jag nog med mig Johan och Heed och drar till Falun och käkar på o'learys, så åtminstone Johan får se vart fan jag jobbar =)

Peace out man, ses på måndag och då löv je att he blir kort på bloggen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0