Torsdag 16 september

Imorgon, eller ja idag, fredag iaf! Drar jag till Falun och jobbar mitt sista pass på o'learys.... det kommer bli sorgligt. Och det tråkigaste är att varken Erika eller Serena jobbar då... men jag får åka dit och hälsa på och festa med dom =)

Johan besiktigade bilen igår och det gick skitbra! Tur det, för jag var lite orolig för gamle Bettan :P

Lenny är hos Pappa idag, och det är så tomt utan honom, Eva och Adas är och hälsar på så dom ville ha han över natten. På lördag iaf så kommer Johan och Heed och hämtar mig i Falun så ska Johan köpa en skärm av Pompen och sen in en vända på Kupolen. Det var meningen att vi skulle stanna kvar och festa och ha lite kul på lördagen men vi hittade ingen hundvakt. Frågade bara pappa iofs, men efter vi var iväg sist och hade Lenny hos Tina har vi kommit fram till att inte vem som helst kan ta honom. Så jag känner mig säkrast med pappa. I vilket fall så ska vi ut i Vansbro ist. Vi tänkte även käka på O'learys så Johan får se vart och vad fan jag har hållt på med i Falun, men dom öppnar kl 15.00 och det är för sent... men som sagt, det får bli en annan gång =)

Målade en kines idag, Johan tyckte ögonen var för långt ifrån men det är det som är meningen. Som jag sa till honom också.. det är inte meningen att det ska se realistiskt ut =) Anleningen till att jag bara lagt ner 15 min på kinesen och för att det inte är några skuggor eller djup i teckningen är för att jag för det första gillar lineart och för det andra för att jag ska träna på att göra sånt i photoshop. Så nu vet ni det =)





Idag har jag iaf städat hela lägenheten och Johan har varit iväg och lånat Vansbohems mattvätt för att tvätta sofföverdraget. Det resulterade i att soffan ligger i pincip uppochner och det är överdrag överallt, vilket i sin tur resuterade i att vi inte kunde äta framför tvn. Katastrof haha (ja, jag vet, katastrof att det är en katastrof :P) . Vi brukar nämligen se på hells kitchen när vi äter. Anywho, vi skulle äta tacos och det funkar inte så bra om vi sitter vid våra databord men vi ställde upp bärbara på köksbordet och så såg vi där. hehe vilka nördar vi är.
Kvällen slutade med att jag tog med mig Issa och gick hem till pappa och drack två glas vin... så nu är jag kölsvart i käften =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0