Söndag 24 oktober

Har nyss sett på The last airbender, och dra skruven i gruset vad bra den var!
Idag åkte mamma hem, hon har varit här i en vecka och det har varit kul och trevligt. igår var vi hem till svärmor och fick smaskens tilltugg och drack vin, det var supertrevligt! Sen har Emma, Johans syrra, blivit återförsäljare till något som hette innerum, så vi var på heminredningsparty och jag köpte några grejer. Det fanns faktiskt massa fina saker och till ett bra pris. Det var inte så där dyrt som det brukar vara på sånna där partyn. Så nu längtar jag tills grejjerna kommer för vet varför? -Nej det vet ni inte, men jag och Johan var och kollade på en ny lägenhet idag!!! Världens finaste lägenhet! Vi har insett nu, att det kankse är lite för litet att bo två pers med två stora hundar i en liten etta hehe. Vi måste bestämma oss tills på måndag, inte imorgon men nästa alltså :P Tar vi den så blir den en liten liten skillnad på kvadrat iaf... den vi har nu är på kankse 50 kvm och den vi kankse ska vi flytta till är nog på mer än 150 kvm tror jag. Lyx :) Men vi har inte bestämt oss än, vi måste kolla över budgeten först :P


Kommentarer
Postat av: Berglund

Berätta mer om lägenheten! Det låter skitspännande, vars ligger den, hur ser den ut, är den fin, jag vill veta allt! och hur gick högis förresten? owaaah, jag är så himla nyfiken nu! :)

2010-10-26 @ 12:19:53
Postat av: ekfan

150 kvm??? Gaaaaalet stort ju! Kul! Du måste visa grejerna du köpt sen!! =)

2010-10-27 @ 11:04:20
URL: http://ekfan.blogg,se
Postat av: Lina

Säger som Ekfan, 150kvm - wawawiiiwa! Asnice :) Hundarna kan få varsitt rum!



TACK för slanten Huskan! Anna kommer bli skitgla' :)

Hoppas vi ses på Ekmans ferre?

2010-11-01 @ 13:12:49
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0