Onsdag 13 oktober

Jobbade ända tills 24.00 igår. Det var lite halvdrygt att komma hem när Johan går och lägger sig. Något som inte var speciellt drygt var att han hade diskat och dammsugit och torkat golvet. Det är inte alla som har en sådan bra boyfriend som jag! :P

Jag har ju lovat bilder från när jag och Johan var i London och nu har jag fixat dom, lagom tills mamma kommer hit ist. Men det är så många så jag slänger upp dom på ansiktsboken ist. Ni får kika där.

Idag har jag simmat med Heed och Adam. Det var sjukt nice faktiskt. Ledig har jag varit idag också, men inget vettigt har jag gjort för det, förrutom simmat då förstås :P En störig grej var att jag inte fick åka ut i skogen med djuren för Johan... inte ens om jag bara höll mig på skogsvägen för att man kan tydligen inte lita på att jägarna skjuter det som ska. Eller så menade han att jag liknar en älg kankse.

Imorgon klockan tio ska jag till tandläkaren. Usch! Jag ringde dit idag och skulle boka en tid så hade dom en imorgon som jag tog, vilket jag börjar ångra. Jag har ju knappt hunnit förbereda mig mentalt för det. Men jag har hunnit förbereda lite fysiskt iaf genom att dricka läsk. Jag vet nämligen redan nu att dom kommer säga åt mig att sluta med det för min emalj inte mår bra av det. Det ska iaf bli gött att kunna äta choklad igen utan att det ska ila i en kvart i tänderna. Om inte annat en bra bantningsmetod :P


Jag ser på bonde söker fru just nu och dom är på speed date. Hahah vilka spån det finns alltså. Det är skitkul.


En bild säger mer än tusen ord! Detta är Issa i ett nötskal.
-Nej, vadå? Jag har inte gjort något.




Peace out och godnatt!


Kommentarer
Postat av: rosie

mään! länka till sidan du har bilderna!!!

2010-10-14 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0