Måndag 11 oktober

Hej blogg!

Idag insåg jag att jag lever ett liv där jag sakta men säkert glider mot min död. Jag, Heed och Adam var ute på en springrunda och jag har aldrig varit med om maken till någon som har sådan totalt värdelös kondis som jag. Det måste jag andra på dirr, annars dröjer det inte länge innan mina vener blir igentäppta av chips.
Innan vi sprang så var vi till Café Lokstallet och åt, eller ja fikade kankse. Jag har aldrig pallrat mig dit förut så jag fick lite av en chock faktiskt. Det var jättefint och jättemysigt! Och dom hade bra och goda saker... jag åt gulashsoppa och den var faktiskt riktigt god.

Imorgon ska jag ut och springa innan jag börjar jobba vid 14. Förhoppningsvis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0