Torsdag 25 november

Fasen också! Nu när jag skrev rubriken så kom jag på att det är ju torsdag idag och jag har missat lyxfällan!! Det bästa programmet på tv ever! Det programmet får mig att må bra... tragiskt men sant :P

Dagen efter vi var till djursjukhuset så käkade Issa upp en hel burk med medicin så vi fick åka dit igen och ge henne kräkspruta. Lolhund.

Sen förra helgen så hade vi en spontan avskedsfest för Nejdet och Iwona! Det var jättekul! Hatice (chefen) ringde till dom och sa att det var fel på larmet på flottaren och frågade om dom kunde åka och kolla. Vi släckte överallt och sen när dom tände skrek vi SUPRISE ERA SVIKARE!! haha det var jättekul och dom blev jätte suprisade.

En störig sak hände dock. Min arbetsgivare råkade av någon anledning att skicka fel lönespec till mig, jag fick samma som förra månaden, men det tänkte inte jag på. Så när jag kollade saldot idag så hade jag fått 2000:- mindre än vad jag räknat med. Störigt som fan.

Här har ni bilder på det jag köpte från heminredningspartyt.





En spargrisuggla. Mamma köpte en likadan fast turkos, den var skitsnygg.


En plåtburk med griffeltavla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0