Onsdag 17 november

Quasimodo börjar sakta men säkert få skepnaden av en normal hund igen. Allt gick bra i Falun. Det hade bildats ännu en vätskesamling under den gamla. Så ett till dränage blev det och stackars Issa blev sövd för andra gången på en vecka. Stackarn. Veterinären berömde henne för att hon var så snäll och blev nästan chockad när vi sa att hon var en omplaceringshund... vi har verkligen haft tur med henne. Det hade ju kunnat varit en aggresiv sate vi fick.

Även pappas operation gick bra, och jag slapp ta mig an jobbet som indrivare :P

Just ja! Jag fick tre röda, jätte fina rosor av Johan här om dagen också... inte en dag för tidigt :P


Mästerfotograf som jag är håller jag för fingret över blixten :P Men fina va? Han är en sån liten puppa =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0