Torsdag 20 maj

I tisdags kom vi hem från Zakynthos, Greece. Jag kan inte påstå att jag är speciellt brun, men jag är brunare än Johan iaf, svårt :P
Det var jätte trevligt men det blåste som fasiken de sista dagarna vilket var lite värdelöst.

Nu sitter jag här och har kollat ikapp alla avsnitt jag missat på en vecka och pluggar lite då och då, snart ska jag och Sara och kankse Johan dra ut och åka lite rullisar. Får se om jag överlever. Jag blev nyss uppringd av First Hotel i Falun, dom frågade om jag var intresserad av att jobba extra där. Jag sa att jag var intresserad efter augusti beroende på om jag kommer in på högskolan eller inte, och dom verkade tycka att det var perfa. Alltså serri! Hur bra är inte jag? Jag ringde till dom förut när jag var inne på att sommarjobba i Falun. Då sa dom att dom redan hade sommarjobbare och att det inte ens var någon idé att skicka in ett CV i princip. Jag ignorerade det såklart och skickade iväg ett mail med CV och "personligt brev" i alla fall och vips så blev jag uppringd. Så på tisdag ska jag dit och träffa dom. Gött att ha jobb när man går i skolan. Förutsatt att jag kommer in förståss, men det gör jag.
Jag ska btw jobba som personlig assi i sommar igen. Det är bra betalt och slappt, jag får ta med mig hundarna om det krisar plus att jag gör mitt eget schema. Så jag hoppade på det ist.
Daddy dearest har blivit av med körkortet också för han körde för fort. Så kan det gå! Så han erbjöd mig att följa med han till Florida igen en månad för att vara hans peronliga chafför, men jag orkar inte vara borta från Johan och djuren så länge. Två veckor var nog det. Plus att gör jag det så kommer det ju inte in några penninger :P

Nu ska jag ut med grisarna, but first en bild från lovely Greece.
Tog så många sjukt snygga bilder där. Slänger väl upp fler snart.





Kommentarer
Postat av: svärmor

Snygg bild! Vi vill gärna ha lite bilder,du har proffsigare sådana än oss!

2010-05-20 @ 15:40:04
Postat av: sara

fy helvete vilken härlig bild! (Y)

2010-05-20 @ 16:00:27
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0