Söndag 2 maj

Jaha, då har man avverkat ännu ett valborgsmässofirande. Det var kul, precis som jul (jag borde ju starta en rimverkstad :P)  Jag drog till Frida i Uppsala och i sista minuten kom Emelie Hultgren på att hon ville hänka så det fick hon och vi hade riktigt kul! Jag och Emelie var inte lika rutinerade som Frida dock, men ändå! I vilket fall så var det en lyckad helg. Just ja, haha, när vi kom till Blg och skulle gå på bussen kom Emelie på att hon glömt tagit ut kontanter så det vara bara att gå tillbaka och vinka till bussen som drog hemåt utan oss. Tur att jag har världens bästa boyfriend som kom och hämtade oss.

NU! En helt orelaterad bild till inlägget.




Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0