Tordag 11/3

Åh, jag hoppas verkligen att jag kommer in på skolan till höst för jag längtar verkligen efter att flytta.
Här en en lista på bra saker med att bo i Falun:

1. Mina vänner i Falun.

2. Billig hyra. Om vi nu ska bo i mammas lägenhet, den är bara 500:- dyrare än den vi bor i nu och i mammas är det inkl el.

3. Det finns en "stan".

4. Man kan bara gå utanför dörren så är man nästan vid Tisken där man kan gå runt med hundarna. Plus att på sommaren kan man stanna till halvvägs, där vid Slussbruden-cafét eller vad det nu heter, och ta en öl eller en glass. Så sjukt nice!

5. Brukshundklubben ligger inte 5 mil ifrån, som här. Vilket betyder att det blir agilityträning oftare.

6. Man kan äta ute på ställen där det inte finns kebab med på menyn.

7. Nära till Gävle som ska få 3D-bio.

8. Man kan åka helt random till Sthlm och hälsa på Jenny och/eller shoppa. Visst kan man väl det nu också, men det blir mycket dyrare och krångligare.

9. Man kan välja på fler än ett ställe när man ska ut på krogen.

10. Det finns ett gym på samma gata som har öppet 05.00 - 00.00. Inga undanflyker.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vansbro kanske kommer få 3d bio :) Sug på den du! :) FRågan tas upp ikväll iaf, sen får vi se :P

2010-03-11 @ 18:32:29
URL: http://emmaison.blogg.se/
Postat av: Ekfan

Bra där!! Falun is the shit. =P

2010-03-12 @ 11:19:58
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0