Tisdag 9/3

Jag ska börja med att säga GRATTIS JENNÜ! Hon fyller år idag och i fredags åkte jag ner till henne i Stockholm för att fira dubbelt. Hennes karl Erik fyllde nämligen år på fredagen. Vi åt tårta, drack GT's, käkade afrikansk mat som btw var hur gott som helst, massa olika goda grytor. Sen gick vi ut och dansade, vi höll oss kvar på kvällen afrikanska tema så vi gick till ett ställe som spelade afrikansk electro eller nått. Det var hur bra musik som helst och jag hade hur kul som helst.
Jag drog hem på lördagen vid 13-tiden och det var ju väldigt kort jag stannade. Kommer bli så kul när jag flyttar till falun för då har jag ju bara 2h till Sthlm, då kan man stanna lite längre och åka dit oftare och hälsa på Jenny, orka bo i Lund liksom, det tar ju flera dygn att ta sig dit!




Nu ska jag till Borlänge en sväng med Sara och Johan. Pompen säger att han har blivit med hund och att han blivit sambo så han kommer också så ska vi reda ut vad fan som försigår.. det känns som om jag bott under en sten, händer inte med i svängarna för fem öre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0