Onsdag 17 mars

Igår var vi till Västerås och hämtade mammis på flygplatsen så nu är hon här och lallar tills jag drar till Florida på måndag =)

Jag tänkte presentera Lenny för er alla:

Lenny tycker om många saker, speciellt att hänga utanför vindrutan när man åker bil....



Lenny tycker att is är det godaste som finns i hela världen, speciellt att ha isglas på huvudet...


Lennys favoritaktivitet är att "nutta" dvs suga på diverse textilier som om det vore en tutte.
Helst längst ner på täcket, men fleecefiltar funkar också...


Något som Lenny däremot inte gillar är höjder!

Han tycker INTE om när man bär honom...


Kolla stackars Lenny ser helt skräckslagen ut...



Lenny är våran lilla knogris-krikro och vi älskar honom mest av alla hanhundar i hela världen. För Issa är såklart den bästa tiken =)


Kommentarer
Postat av: Ekfan

Vad fin han är! :) Jag vill se kort på Issa också!

2010-03-17 @ 14:58:48
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: KittyCat

Och Mummen älskar mig!! :D

2010-03-19 @ 18:12:52
URL: http://jadeemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0