Måndag 1/3

Alltså dra åt helvete vilken skillnad det är att köra bil nu när vi har buren. Det är ju nästan drägligt!
Idag körde vi lite lydnad på djuren och Issa är så sjukt bra och lättlärd att jag nästan blir mörkrädd. Jag längtar som sjuttsiken tills man kan dra igång med agility igen, ska bli kul att träna det med Issa och se vad hon tycker. Lenny tycker iaf att det är über-kul. Man märker verkligen på honom att han alksar att träna, så fort man säger fot eller sök så går svansen i 120.

I lördags vare fest hos Stålmannen, aka Anders Heed. Det var riktigt kul, länge sen jag var ut "på riktigt". Måste ju erkänna att det blev en jägershot för mycket.. men det var det värt! I söndags så vaknade jag kl 9 på morgon och insåg att jag låg i hallen med skorna på mig och jackan uppknäppt. Johan berättade att jag hade tydligen satt mig på golvet när jag kom hem för att hälsa på hundarna, sen gick han ut med dom och när han kom tillbaka så sov jag i hallen och vägrade vakna... som sagt en jägershot för mycket kankse =) Förresten så har mitt lillfinger varit bortdomnat sen jag vaknade i söndags. Det känns precis som när fingret har somnat, men jag har snackat med vårdcentralen och det är inget farligt. Jag skulle höra av mig igen om det höll i sig hela veckan.

Annars så pluggar jag på för fullt och imorgon är det matteprov numero uno. Matte B. Just ja, jag klippte mig idag och färgade håret... det blev fint och det gick på 950 spänn! Hur billigt som helst... speciellt om man jämför med mamma som klippte sig på nån höjdarsalong sist. Det gick på 6000, klippning och färgning. Helt stört. Men hon satt brevid Viktoria Silvstedt.



Kommentarer
Postat av: Ekfan

Looove att träna med vovvisar! Jag o Shiva ska börja på spårkurs så fort snön försvinner... :D



Haha, skulle lätt betala 6000 för att sitta brevid Vickan hos frissan. Eller inte!!

2010-03-02 @ 13:35:07
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Lena

6000 var val att ta i.... 450 pund gick det pa..men sa ar det en salong dit alla kandisar gar ...och lilla jag :)

2010-03-10 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0