Onsdag 2/6

Jag ljög i förra inlägget... jag var på flottaren, vilket resulterade i att jag var bakis på söndag, vilket i sin tur resulterade i att jag inte pluggade ett dugg. Så på måndag, som för övrigt var sista dagen att lämna in uppgifterna i grafisk kommunikation, pluggade jag som en dåre! Gick upp kl 08.00 och blev klar runt 02.00. Jag hann inte ens se ett avsnitt lost därimellan. Men nu är den kursen klar och hon ska bara rätta det jag gjort. Hoppas på MVG!

Jag tänkte att Lenny skulle bli lite sommarfin så jag bokade tid his Hundtrimmet, sen igår var jag så sterssad så jag ringde och fick tag på tefonsvararen och avbokade tiden jag hade klockan 11. Runt 17-tiden ringde hon upp mig och sa att jag inte hade någon tid vid 11 igår, utan tiden jag hade bokat var idag kl 15.Jag undrar ju hur fan kunde jag ha fått onsdag den 2/6 kl 15.00 till tisdag den 1/6 kl 11.00? I vilket fall så ska vi klippa bort lite rövhår på Lenny iaf, så han blir fin.

Igår ringde dom från O´learys också och frågade om jag ville jobba frulle på Grand på lördag, klart jag ville det! Visst, jag går nog jämt upp nästan med besin på 5h arbete men det är ju alltid bra att visa framfötterna. Dom ville hemskt jätte mycket gärna att jag skulle jobba där sommar, så jag skulle skriva upp dom dagar jag jobbar som assistent  så skulle hon göra ett schema åt mig om jag fattade det rätt. Kul att känna att man är superattraktiv på arbetsmarknaden! Dom som hade så fullt med sommarjobbare. Plus att den som säger att det inte finns jobb har inte försökt nog hårt.

Nu ska jag städa lägenheten, den har stått och förfallit när jag bara har suttit och pluggat.


Kommentarer
Postat av: svärmor

Hur kan lägenheten förfalla när du är sambo med MIN son?!!!! Han som är känd för att vara näst intill pedant! Hoppas du fixade plugget! Kram Mari

2010-06-02 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0