Onsdag 16 juni

Idag har jag inte pluggat ett dugg, för jag har inget att plugga! Förutom matten då, men det måste jag ha hjälp med... men serri, jag har aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv!! Jag låg på soffan och tvingade mig själv att ta en tupplur, för det var typ det roligaste jag kunde komma på. Det blir väl så efter en månad fylld med megastress.
I vilket fall så sket jag i att skicka in mina betyg till antagning, jag kommer ju som sagt inte in på mitt förstahandsval (grafisk design) ändå om jag inte har matte b så jag kände att de andra programen jag sökt var skit samma. Jag kör iväg ansökan till nästa år ist.

På fredag ska jag på kassautbildning i falun och sen på kvällen blir det personalfest, tycker fortfarande att det är skitkul att jag är bjuden på personalfest för ett jobb jag jag aldrig jobbat på. Men jag funderar starkt på att ringa chefen och säga att jag inte kommer... Så här ligger det till nu, eftersom att jag inte har något att göra i ett år så tror jag att jag drar till London i några månader till en början. Jag drar i augusti, efter att jag jobbat klart på sommarjobbet. Jag ska kolla upp lite grejer och förhoppningsvis så tar jag med mig Issa. Men inget är säkert, inte ens att jag drar iväg, men just nu lutar det åt det hållet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0