Måndag 7 juni

I lördags började jag dagen med att vakna klockan kvart över fem för att sedan bege mig till Falun och jobba som frukostvärdinna på Grand Hotell. Det gick jättebra att jobba och jag tyckte det var kul. Sedan drog jag genast hem för att svida om till crusing! Jag och Johan köpte ju massa gött i tax freen i Grekland så vi blandade massa goda drinkar, Olsson kom förbi, sen rätt vad det var så kom en massa folk och vi hade fest =) Det var skitkul, fast jag missade alla bilar :P

Två av de godaste drinkarna, jag borde ha tagit kort på dom, men jaja.
Drink no 1: Absolut päron + Apple Sourz + fruktsoda + lime + massa is!
Drink no 2: Jack Daniel's + citron + passionsfruktsjouice + massa is såklart.

Sjukt gött alltså.

Annars så har det inte hänt så överdrivet mycket, jag har sett klart på sista säsongen av Lost och är ganska nöjd fast ändå inte.
Idag har jag hittills bara slöat, sett på sex and the city-filmen. Första alltså. Sen har jag städat efter helgen.. kladdigt men nödvändigt.

Slänger upp lite bilder från helgen.. tog ganska många men det visade sig att jag är en betydligt bättre fotograf när jag är nykter. Var fan inte fokus på ett enda kort.. nästan.

Johan och Anna-Maria (Peter, min brors girlfriend)


Peter



Johan och Olsson



Underbara diskhög




Kommentarer
Postat av: Björn

Fint diskställ.

2010-06-07 @ 18:43:11
Postat av: Ekfan

Tacka vet jag plastglas...

2010-06-07 @ 21:12:45
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Danne

Måste medge att jag aldrig blivit så attraherad av en diskhög förut :P

2010-06-10 @ 01:10:55
URL: http://fusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0