Fredag 11 juni

Nu ska vi se om jag klarar av att göra en hel matte B-kurs på tre dagar. Matteläraren sa att jag hade fölr höga ambitioner när jag sa att jag skulle göra den på 10 dagar. Så nu tänkte jag visa henne att man kan göra den på tre. Wish me luck!

Religionen snart klar... På onsdag nästa vecka, alltså den 15e ska ALLT vara klart. Vi får se om jag klarar av att göra historia B, psykologi B, matte B, Information och layout, projektarbete och göra klart religionen på fem dagar. Haha

Nu ska jag ut med djuren, sen till lärcentrum för första matteprovet.



Kommentarer
Postat av: Ekfan

Lycka till kompis!!! =) Jag håller tummarna..

2010-06-11 @ 10:12:37
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Anders

Duktig du är Amadeus, Märks att du är en Lundkvist!

2010-06-11 @ 13:10:52
Postat av: Anonym

Det fixar du säkert Amanda

2010-06-12 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0