Onsdag 28 juli

Har nyss kommit hem efter att ha varit vid plasket med hundarna. Wonky, hennes karl David, Alex och Heed var också med med deras hundar. Issa ramlade i älven från bryggan också hehe. Klanthund.
Imorgon jobbar jag mitt sista pass i princip, jag jobbar två pass till men dom gills typ inte för det är en vecka emellan dom. Jag ska ringa till O'learys och höra om dom har något jobb åt mig så jag har något att göra på veckorna :P

Jag bokade förresten precis in en snabbvisit till London sista helgen i augusti, fredag till tisdag, till johan och mig. Kommer bli skitkul och när vi är där är det Notting Hill Carnival också.
Lägger in en bild jag tog på Maida Vale station för att fira och för att den är jävligt fin!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fantastiskt . Ni ar sa valkommna :)

2010-07-28 @ 23:50:14
Postat av: Ekfan

Åh, vilken fin station! Älskar London :)

2010-07-29 @ 17:38:37
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0