Måndag 5 juli

Imorgon drar jag till Falun igen och blir förmodligen där ända tills på söndag, så jag missar hela simmningen. Inte för att jag skulle simma!!! Sen på måndag börjar jag med tre hårda veckor som personlig assi. Stör mig att jag tog det sommarjobbet i år igen, speciellt nu när man fått annat jobb. Men det är ju som det är. Mammis kommer på onsdag så jag blir ju inte själv iaf, så tar jag med mig Lennyboy också.
Sist jag var i Falun var jag och kollade upp brukshundklubben där, och den var skitfin. Känns fruktansvärt gött att ha mindre än en mil till en brukshundklubb, ist för 5 mil som nu. Där ska jag hänga jämt!

Lenny är en sån kno, han åkte tåg med mig förut till falun och han var så duktig! Satt som en människa hela vägen typ.



Nu blir det väl säkert dött på bloggen ett tag, för jag har inte internet i falun.


Kommentarer
Postat av: Ekfan

Vad söt han är! :D Nu har jag äntligen internet igen! O då har inte du det, typiskt. Ska höra av mig till dig nån dag i alla fall! Sorry att jag var så seg på att göra det, det har vart så mkt men nu börjar vi komma i form igen. Hehe. :)

2010-07-10 @ 16:22:55
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0