Torsdag 25/2

Idag skulle jag ha pluggat, men det gjorde jag inte.
Imorgon skulle jag åka ice-kart, men det kommer jag inte göra. Men däremot ska jag åtminstone spela bowling imorgon! Johan har upplyst mig om att man verkligen inte säger "spela bowling" utan man bowlar... Men man spelar ju bowling, eller?
Det var i vilket fall meningen att jag och Johan skulle skjutsa runt på ett gäng fyllisar imorgon på dagen. Heed har några pajsare här från någon annanstans, så dom ska ut på lite kul. Efter att jag tackat ja och börjat se fram emot att spela ice-kart så kom jag på att jag har ju möte imorgon med en lärare. Jag ska nämligen börja läsa religion B imorgon... ser verkligen inte fram emot det. Jag måste helst vara klar med den kursen tills den 11e mars för jag har lånat religionsboken på bibblan och den måste vara tillbaka då. Jag orkar inte riskera att någon annan vill ha den så att jag inte kan låna om den och isf måste jag köpa en sån bok för 400 spänn! Aldrig i livet, det har jag fan inte råd med. Jävla lall-böcker!

Jag kollade på kort och jag la märke till att jag inte har gått ner så mycket i vikt trots mina försök. Eller ja, jag tränar nu iaf, men jag äter lika mycket om inte mer. Jag tänker oftast att jag borde vara värd lite flöt när jag har tränat och det är ju inte så bra om man vill bli fit for fight.
Men nu är jag serri! Jag ska lägga upp en bild så får ni se vad det är jag vill bli av med. Jag känner mig verkligen itne speciellt hälosam med allt bukfett.. orka bukfett liksom, det är så 2004 :P Fast lite vill jag ju ha kvar såklart, orka se ut som om man har anno liksom.



Jag skrev i så ni inte tror jag har tre "ränder" brön :P
Det här ska nog bli min viktminskningsblogg. Men orka börja nu, fläsket tar jag tag i imorgon. Nu blir det chirre!


Kommentarer
Postat av: Ekfan

HAHAHAHA du är ju bara för kul! Tre ränder brön... Hoho... Det är nog ingen fara att någon vill ha en Religion B bok, vem fan skulle vilja det liksom? Jag fick IG i det... Men det vare värt! Jävla skitkurs.

2010-03-02 @ 13:38:22
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0