Tisdag 2/2

Jag har iaf inte ont i huvudet längre efter cola-abstinens!
Just ja, jag har slutat röka också. Det var mycket coolare att röka när jag gick på högstadiet kom jag på. Orka plugga komvux och röka, som nån annan PWT (Poor white trash). Nej fyfarao. Nu ska jag nog ta och pallra mig till ICA och köpa chirre o dirre för att fira, ICA är enda stället i Vanå som har ranchdipp. Minns ni ranchchipsen som fanns förr i världa? Åh, jag saknar dom..
Just ja, det var lite kul... jag har sagt till Johan att han ska säga till mig när jag blir sugen på chips, så gjorde han det nu så frågade jag han om han blev ledsen om jag köpte, Nej sa han, men han skulle bli besviken. Då sa jag men vafan, kan jag inte unna mig lite chips nu när jag slutat röka och slutat dricka cola! Haha just ja sa han då. Det tyckte jag var lite roligt faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0