Onsdag 17/2

Igår kom jag hem från London. Jag hade det jätte bra där!
Vi var på the Ritz och åt scones och drack champagne för 200:-/glas.. det var det värt! Sen shoppade jag upp alla mina besparingar, det var det också värt! Sen såg vi på Avatar.. OMG vilken bra film. Helt stört bra. Den rekomenderar jag verkligen för den som inte sett den.
Var på Cirque Du soleil - Varekai och det var så sjukt bra! Allting var så himla fint, dansen, dräkterna, sången, akrobaterna... ja, allt!
Här ser ni ett litet klipp på hur störda dom var, världens bästa cirkus verkligen!



Sen var vi på Legally blonde the musical. Den var också helt stört bra! Jag blev verkligen förvånad över hur bra den var. Jag började grina som vanligt för jag blev så rörd.. det verkar som om det är något jag gör när jag går på musikal =)  Mamma slumrade som vanligt till trots att decibelnivån kunde spräcka fönsterrutor. Men jag antar att det är en sån grej som hon gör =)

I vilket fall så var det en otroligt lyckad och rolig resa! Kul att mammis bor där, centralt också.. Maida vale. Dit åker jag gratinerat fler gånger!

Jag laddar upp lite bilder senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0