Fredag 19/2

Jag glömde säga att jag såg Avatar i 3D. Altså jag förstår inte hur jag ska kunna gå på bio som inte är i 3D.. så sjukt bra! Blev en helt annan filmupplevelse.

Jag har inte så mycket att uppdatera bloggen med.. jag pluggar för fullt nu. Måste göra klart engelska C och psykologi B tills på måndag och jag har ganksa mycket kvar. Det gäller bara att ha lite självdiciplin så löser det sig som skit i vatten.

Igår var Alex och Heed här och vi såg lite på OS sen såg vi en film men det laggade så förbannat så det gick inte att titta. Måste bara säga att ps3an inte är optimal att ha som htpc... Det verkade vara en ganska bra film iaf, Jennifers body heter den. Megan Fox och Amanda Seyfried spelar i den.
En annan störig sak är att det är slut på biljetter till La Roux! Men jag får väl skylla mig själv som är så sjukt seg på att boka. Hoppas bara jag hinner köpa när dom släpper avbokningarna.
Nu ska jag ner och styrketräna!


Gl hf!



Kommentarer
Postat av: Ekman

Yeah, fuck Jante!



Såg också Avatar i 3D när vi var i London vid nyår. Det var FETT!!! Grymt bra ju :) Helt annan upplevelse, som du skriver.. Engelska C o Psykologi B? Grym du är!! Ska du söka nåt speciellt?

2010-02-24 @ 07:09:25
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0