Söndag 15 augusti

Igår kom jag hem från Falun. Jag hade massa saker som jag skulle ha med hem och tvätta, handdukar och skit, så Johan kom och hämtade mig.
Jag är numera bostadslös i Falun, mamma har hyrt ut lägenheten tills i december, men det är okej för de dagar jag jobbar så kan jag bo i uthyrningslägenheten som bostadsrättsförmedlingen har. 50 spänn dygnet. Bättre än 4000:- i månaden. Speciellt när jag inte ens ska bo där jämt. Jag drar tillbaka till falun på tisdag och hem igen på torsdag, tillbaka till falun på fredag sen hem igen på söndag.. det blir ett jävla åkande, iaf tills jag har listat ut vad som kommer hända med allt. I helgen iaf så ska jag sova hos Emelie Ekman och hennes karl i deras nya hus! Ska bli skitkul, tråkigt bara att jag måste jobba... men kul i vilket fall =)


I fredags var min bror, Micke/Tolle, i Falun och festade så jag hänkade på han och hans gäng, det var trevligt, vi satt på pitchers och hinkade drinkar. Jag drack mojito för första gången and I loved it! Tur var väl det för det gjorde att jag inte följde med Johan ut till Järna igår, för det sög tydligen balle.





Kommentarer
Postat av: ekfan

Det ska bli så roligt att ha dig här!! :) Jag har bara druckit (smakat) mojito en gång... SÅÅÅ äckligt tyckte jag då! Du får lära dig göra en god o bjussa på.. :)

2010-08-17 @ 20:03:37
URL: http://ekfan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0