Måndag 2 augusti

Det var ju meningen att jag och Johan skulle till falun i helgen på födelsedagsfest, men den blev inställt... skittråkigt. MEN på lördag ringde Björn och sa att han och några till skulle ut ändå så jag tog med mig Sara och drog dit. Johan ville inte följa med. I vilket fall hade vi skitkul och jag träffade massor av fölk jag inte sett på år och dar.

Jag håller på och kollar på hur mycket det kostar att plugga en termin i USA och det är fan dyrt. Där jag ville gå, Felician Collage kostade det mellan 70-100 000:- Det är fan mer än vad jag har råd till, men jag ska försöka att fixa ihop lite stålar så jag kan live my dream :P Visst, det kommer säkert ta typ 10 år, men iväg ska jag!

Så fort man tar fram dammsugaren så sticker Lenny som en avlöning. Han är så rädd att när han var mindre pissade han jämt på sig när man skulle dammsuga. Stackarn. En gång kissade han på min lillebror Jakub som låg i sängen när pappa dammsög haha. Issa är helt tvärtom, som ni kan se på klippet här, och ni får även se Johan dammsuga :P





Och förresten, låten som jag la in sist måste ni ge en chans. Jag tror att ni slog på den och trodde det var nå technoskit eller liknande, men lyssna när dom börjar sjunga så märker ni att det inte är det. Det är bara sekundrarna i början det låter som en skitlåt. Den är hur bra som helst!


Kommentarer
Postat av: Danne

hahaha guld, hur fan har du fått han att dammsuga?? =)

2010-08-07 @ 19:32:15
URL: http://fusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0