Torsdag 15 april

Hej!
Inatt drar vi till Arlanda och imorgon bitti går planet till Lanzarote. Det ska bli kul att slippa stressa över skolan i en vecka, fast det betyder automatiskt att jag kommer stressa sönder mig idag istället för att kompensera. Jag måste plugga som fan idag, och packa fast det går fort och städa så det är klininskt rent när man kommer hem och köpa hundmat och borsta Lenny så han inte hårar sönder sig själv... jag kommer säkert inte hinna plugga...
Igår började jag på programhantering och jag gjorde i princip klar kursen, har bara en grej i power point kvar att göra och det kanske tar max 2min så man kan säga att jag är klar. I vilket fall så hatar jag excel!

Just ja, jag glömde säga det att jag får tillbaka 23 000:- från skatteverket! Nö gött! Men dom pengarna kommer försvinna snabbt. Jag ska köpa en ny fåtölj, den  vi har är slurrig. Sen vet jag inte om jag ska betala tillbaka mitt banklån som är på 16 000:- eller om jag ska åka till Dubai med Sara och hälsa på Rosie. Men det hör ni väl själva? Skit i det dära bajslånet, Dubban blire! Men när vette fan, är nog kankse för varmt att åka på sommaren.. jaja vi får väl se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0