Torsdag 19/3

Hej kära dagbok.
Idag har jag varit nere på lärcentrum och pluggat matte, börjat med andra kapitlet i Matte B och ja, jag sög balle. Det är väldigt lätt att tro att jag är ett mattesnille och kankse rent ut sagt ett geni när man träffar mig, men tyvärr är sanningen så att jag är inte det. Iaf inte påden fronten. Jag var och snackade med syon också och vi kom fram till att jag skulle tenta av så många kurser som möjligt så att det kankse finns en liten chans att jag klarar av att bli klar tills 18 juni.
För dom som inte vet så har jag tills dess att plugga in ungefär 1års heltidsstudier i helfart.

Nu ska jag plugga samhällskunskap men först ska jag ut och skita lenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0