Fredag den 31 juli

Hej.

Sen jag skrev sist har jag:

* Köpt en ny dator (Hp Pavilion Dv6)
* Träffat Rosie igen
* Tatuerat mig (en liten stjärna bakom örat). Jag lägger upp en bild sen... lite svårt att ta kort bakom örat på sig själv.
* Börjat spela Zelda på mitt ds och hunnit tröttna efter 2/3 av spelet.
* Fått ett Playstation 3 till min lägenhet. Obs! Det är inte min konsol utan Johans, säger jag inte det får jag väl smisk.
* Varit på bröllop i Smålands skogar....
Sen kommer jag inte på så mycket mer.

Just nu sitter jag på jobbet, Lenny är med mig för varken pappa eller Johan kunde ta honom. Johan är nämligen i Norge på praktik nu så jag är ensam hemma ända tills på tisdag. Eller ja, ensam och ensam, grisekno är ju hemma.

Det är faktiskt skönt att vara ensam ibland också, så nu ska jag passa på och spela guitar hero hur mycket jag vill, spela mitt nya spel jag köpt - Ratchet & Clank, låta Lenny sova i sängen med mig och se på massor av chickflicks utan något wine om att vi ska se nån värdelös actionrulle hehe.
Men det är samtidigt tråkigt att vara utan Johan, men lite saknad och längtan har ingen dött av.

Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: rosie

men vafan amanda, du uppdaterar juh aldrig

2009-09-07 @ 06:26:07
Postat av: Emelie

Uppdateraaaa då!!

2009-09-21 @ 13:37:48
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0