Lördag 11 april

Hej kära dagbok.

Just nu lagar jag chili con carne och denna gång skiter jag i att Johan inte tycker om vissa ingredienser, som t ex paprika... Han får pilla bort dom själv.
Jag börjar jobba om 1,5 timmar och för er som inte vet vad jag gör så är jag personlig assistent. Lätt värt att jobba under påsk med all extra ob, plus att jag jobbar lite extra länge imorgon, till typ 18.
I torsdags kom morsan hit på en snabbvisit och påskägg i högsta hugg. Hon sov givetvis hos mig och det var första gången på länge jag också gjorde det. Skönt att komma hem till lägenheten ibland. Lenny ville inte sova i sängen med mig, man tycker ju att han borde passa på eftersom att han inte får sova i sängen hos Johan. Fast det var kankse lika bra... sist jag mummande med han i sängen så tömde han sina analsäckar på mitt täcke. Slurrhund.
Jaha, vad mer har hänt sen sist... Jag var med Sara och hennes boyfriend Sonny och några mer till Borlänge och spelar laserdoom, det var sjukt kul faktiskt. Efter det badade vi bubbelpool och käkade tacobuffé.

Sedan jag skrev sist har jag beslutat mig för att inte söka in på skola till hösten. Jag hinner fan inte bli klar med komvux. Jo jag hinner om jag bara vill ha g, men det vill jag inte för då kommer jag förmodligen inte in och måste läsa om allt.
Jag snackade nyss med Kalle Björklund också och jag ska tenta av ECDL innan sommaren för sen förvinner den kursen och det är ju 300 lättförtjänta poäng.

Nu ska jag äta lite chili...den ser sjukt god ut och jag vet att den smakar gott också för jag är fan bäst von väst.

Over and out, och glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0