Söndag 16 januari

Nu är det spikat! Vi drar till Dubai i april! weee!! Men först och främst ska jag till London och jag tar med mig morsan hem en sväng.

Jag fick lov att lämna in min nya telefon på reparation för det sprakade när man pratade sen när jag fick tillbaka den så var det en stor repa på displayen!! AMAGAD tänkte jag då förståss och blev förbannad på telia. Jag ringde dom och fick sitta i kö i 20 minuter sen när jag kom fram så förklarade jag mitt ärende med arg röst. Hon kopplade mig till teliabutiken i Blg och medans jag väntade så upptäckte jag att skyddsplasten som jag själv satte på när jag köpte ett skal till telefonen satt på... PINIT VÄRRE!! Som tur var fick hon inte tag på någon i Blg så hon frågade efter mitt nummer så dom kunde ringa upp mig, men då förklarade jag med något mildare röst att jag skulle vara borta hela dagen och att det var bättre om jag ringde upp dom igen istället. haha jag kände mig riktigt dum. Lite repor i en skyddsplast är väl okej :P

Nu ska jag väcka Johan som sover "middag" 8 på kvällen , sen ska vi dra till Hemköp i Järna och höra om dom har några banankartonger så jag kan packa lite nu på kvällskvisten.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0