Fredag 14 januari

Just ja! Bloggen ska ju uppdateras också :P

Firade jul hos Jörgen och Mari och nyår hos pappa. Jul var mysigt, med massor av fina paket och presenter =) Sen nyår käkade vi femrätters hos pappa. Jag, Johan och alla syskon. Sjukt kul, vi samlas aå sällan så det var verkligen på tiden.

Jag snackade nyss med Emmy som hade hittat resa till Dubai för 3200:- t o r!! Det är ju ingenting! Så förmodligen drar vi dit 4/4-11/4. Men inget är ristat i sten ännu, för vi har inte bokat dom än men det är meningen att vi ska göra det :P Det blir jag, Emmy, Sara och Julia i sånt fall. Så sjukt kul vi kommer ha! =)

För er som undrar bor vi fortfarande kvar i gamla längenheten, vi håller på och målar i den nya. Men vi räknar med att ha flyttat in allt om en vecka. Hur nu det ska gå till... för jag har inte en endaste dag ledigt... Jo jag är ledig i två dagar men då måste jag åka till Karlskoga.


Kommentarer
Postat av: ekfan

Yiiihaaa!! Äntligen lite update. Häftigt att åka till Dubai!

2011-01-21 @ 08:33:04
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0