Torsdag 18 mars

Jag har sjukt bråttom nu! Jag drar till Sthlm på måndag och bor på hotell en natt sen drar jag och pappis till Florida på tisdag. Kommer bli sjukt gött och fruktansvärt nice att åka buissnes class ända till andra sidan Atlanten. Var skapligt långt och trångt sist.. Vi mellanlandar i Reykavik och där får vi gå ner i en special-lounge med massa mat, massa dryck, internet och allt annat. Jag ska fan alltid åka buissnes class i framtiden :P Champagne och räkfrossa, det är grejer det! Haha, jag låter som en spoiled brat och det är jag inte. Det var bara så att vi hade tur, det kostade typ 500:- mer bara att åka buissnes när vi bokade så vi tänkte att det är det värt!

I vilket fall så måste jag lämna tillbaka religionsboken och mediekunskapsboken på måndag så jag måste göra klart dom kurserna tills dess. Jag hade tänkt fel med religionen, för jag fick för mig att den boken skulle vara inne efter att jag kommit hem från Florida, men jag hade fel och jag har inte ens börjat med den kursen än. Men det blir en utmaning, göra klart en kurs på en dag i princip, fun fun fun - Can't wait! =) Det är förresten därför jag har sjukt bråttom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0