Torsdag 24 juni

Nu är det väl ändå på tiden att jag uppdaterar!!

Denna vecka har jag varit på hygienutbildning i Falun tis-ons. Jag tog med mig Lenny på bussen och han var så söt, satt precis som en människa och glodde helt lungt hela resan. Jag ska till Falun på tisdag igen och denna gång vet jag inte alls hur länge jag blir borta.. jag kanske kommer hem på tisdag igen eller så blir jag kvar hela veckan. Det är iaf gött att jag har mammas lägenhet som jag kan bo i.
Jag har iaf bestämt mig för att flytta till Falun.. eller ja, jag har väl kvar så mycket det går här hemma i Vanå, men jag ska inte vara med och betala hyran här. Jag kommer förmodligen vara i falun 5 dagar i veckan, men jag väntar tills Johan känner att han saknar mig för mycket och flyttar till Falun han med innan jag börja flytta möbler och sånt. Alla mammas grejjor finns ju redan i lägenheten.
Det känns faktiskt ganska skönt också att flytta "hem" till Falun igen, det är ju trots allt där jag spenderade mina gyllene år, från åttan till efter gymnasiet. The best and the worse years of my life!


Sen sist har jag tillochmed hunnit blivit 24 år... tragiskt. Ja. Men jag fick massa fina presenter, speciellt av Johan. Tack krikro =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0