Tisdag 8 juni

Alltså serri! Det känns inte som om jag kommer bli klar med Komvux innan den 21 juni.... Den 21 juni ska allting vara klart och dom ska ha mina betyg inskickade med post hos "Antagningen". Nu ska jag dra ner på bibblan och låna böcker så ska jag börja skriva fördjupningsarbeten i historia B och så ska jag börja på projektarbetet. Efter det har jag information och layout (100p) som jag inte börjat med ens. Och efter det har jag religion B, psykogoli B och matte B kvar. Matten har jag heller inte börjat med än... Jag är så förbannad på mig själv för att jag är så överdrivet seg och skjuter upp allting i det sista.
Men! 21 juni har trots allt inte varit än så det finns fortfarande hopp :P


Ute vid Johans mormor och morfars stuga i vintras.



Kommentarer
Postat av: Emma

Sluta se på serier och sitt ute och plugga! :) Du hinner, bara du vill och ger dej faen på det ;)

2010-06-08 @ 12:23:06
URL: http://emmaison.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det fixar du ! Good luck :)

2010-06-08 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0