Tisdag 15 juni

Olsson är nog världens snällaste! Jag frågade Johan om han kunde diska för jag inte hade tid, eftersom jag måste plugga. Och Johan ville inte, då sa Olsson att han kunde diska! Så han ställde sig och diskade och sa att jag har ju förfan ätit mat hos er hur många gånger som helst så det är klart jag ska diska! Guld värt.

Matten hinner jag inte bli klar med, det är omöjligt. Jag hade KANSKE kunnat försöka men det finns ingen lärare som kan hjälpa mig så jag bestämde mig idag att jag struntar i det helt. Det betyder att jag inte kommer att komma in på mitt förstahandsval... Men däremot så hoppas jag på att kunna öppna champagnen i helgen eftersom jag förhoppningsvis åtminstone får ett slutbetyg.
Har precis gjort klart psykologi B och nu ska jag hugga tag i projektarbetet och historia B. Får se om jag klarar göra det helt från början på en natt, men det gör jag!

Men min syo sa -Amanda, du har ändå gjort det omöjliga och klarat av så många kurser på sådan kort tid.
Och jag får väl trösta mig med det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0