Tisdag 20 juli

Äntligen har jag en hel dag ledig. Ska jobba imorgon igen, men bara under dagen. Vilken lyx att få gå och lägga sig brevid Johan tre dagar i rad :P

Bilen dog i torsdags.. värdelöst!! Den dog mellan Nås och Grånäs på den dagen som det regnade som värst. Störigt, jag har fan inte råd med nya delar till skitvolvon. Och när det inte finns någon bil så kommer hundarna inte ut i skogen heller, så jag tycker så synd om dom. Inte för att dom löper amok här hemma, men ändå.

Sist jag jobbade tog jag med mig mitt ritblock. Tur att jag köpte en scanner förut.

































Nu tänkte jag sätta mig och fippla till bilden lite i photoshop och så har jag märkt att det är något fel på bloggens header. Ska fixa det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0