Söndag 4 juli

Hej kära blogg!
Det har varit sjukt varmt dom senaste dagarna, fast det vet väl ni med! Drygt tycker jag som hatar att sola och inte gillar att bada.. fan vad jag är tråkig.

Igår hade Svärmor sitt 50-årskalas i orienteringsstugan, det var jättekul! God mat, rolig tipspromme (man fick känna på saker i påsar), god dricka och trevligt sällskap!! Jag var hemma innan tio och gick och la mig på ballen, sjukt gött!

Idag såg jag jag klart på sista säsongen EVER av 24... It's the end of an era. Jag är lite ledsen, men jag har börjat kolla på en ny serie, parenthood. Den verkar bra.


Jack Bauer was never addicted to heroin, heroin was addicted to Jack Bauer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0