Torsdag 28/1

Stackars Issa har gjort illa sig, igen! Hon har typ ett öppet sår som vägrar gå igen och det blöder och vattnas från det hela tiden. Blir det inte bättre tills imorgon bitti så ringer jag veterinären. Jag ska ändå ringa han och få en p-spruta till henne. Åh, hon ser så ymmlig ut när hon går omkring och haltar och är allmänt nere...

Stackars lilla kno!




Jag håller på och testar en grej, jag ska se hur min kropp reagerar om jag inte får i mig cola och godis. Jag ska inte dricka cola på en vecka och jag minns inte sist det gick en dag utan cola. Men jag är så sjukt sockerberoende så jag måste göra något åt saken. Det har gått en dag och hittils ingen cola, bara kolsyrat vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0