Onsdag 27/1

Jag fick bara G på ett arbete jag gjorde i Etik och livsfrågor och jag är så jävla irri över det!
Man skulle berätta om sina normer när man var liten och jämföra dom med t ex kompisarnas. Med andra ord skulle du berätta om din barndom och jämföra den. Jag hade ingen tragisk barndom och alla kompisar hade i princip samma normer hemma som jag hade. Hade jag haft en tragisk barndom hade det självklart varit lättare att jämföra. Det känns typ som om jag bara fick G för att jag inte hade en tragisk barndom..
DAMN YOU MOTHER WHO GAVE ME NICE UPBRING!

Men idag fick jag reda på att jag fick MVG på det andra arbetet jag gjorde i samma kurs. Det är bra, då vet jag att hon inte är emot mig :P

Jävla G som förstörde en hel dag.

Today I have tränat också! Cyklade 1,5 mil sen körde jag armarna. Jag vet inte om jag sa det förut, men det blev Lanzarote i april med The Israelssons ist för Gran Canaria. Det finns ju inte en chans i hela världen att jag tänker stå på stranden brevid någon från The Israelssons i min nuvarande form. För er som inte vet så är dom petite! Vore ju störigt om jag låg på stranden och solade och någon misstog mig för en strandad blåval, orka med något jävla pådrag. Så nu är det hårdträning tre dagar i veckan sen inge skitmat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0