Onsdag 1 december

Idag dog min telefon helt utan anledning och jag känner att det är gud, eller karma eller whatever som såg till att det hände.
För en vecka sen så köpte nämligen Johan en ny telefon, en htc desire och jag fick sjuka cravings efter en ny tele jag med.... Så nu drar jag till Borlänge så fort jag är ledig och köper en ny jag med.

Mh mh mh sistah, vilken god mat vi åt idag förresten. Potatis- och köttfärsgratäng. sjukt nice.

Nu ligger alla skrikor och sover så sött, och johan lallar på toa :P Imorse hade vi mysstund, Lenny låg brevid mig som han alltid gör på morgonen för att se till att jag inte glömmer bort att ge han mat. När han fått sin frukost så skiter han totalt i mig. Då är det under bordet som gäller. Issa däremot är en riktig mysis. Jag la täcket över henne imorse för jag tänkte att hon frös, och så låg vi och kramades hela morgonen. Så söt.

Lenny är en så snäll och mysvänlig hund. Skulle inte du vilja vakna med han brediv dig i sängen?









Kommentarer
Postat av: berglund

brediv? vet att du har lite talfel när det kommer till det ordet men den var ny även för dig :P

2010-12-02 @ 05:56:20
Postat av: ekfan

Cräjzy dog...

2010-12-02 @ 10:57:00
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0