Tisdag 13 april

Egentligen är det ju onsdag för klockan är efter 00 men jag har inte lagt mig än så det är fortfarande tisdag för mig därför kan jag säga grattis mammis på födelsedagen, du får en välsignelse av mig!

Jag är lite irri faktiskt, innan jag drog till florida så lånade jag en bok till en kurs på bibblan - Info och layout. Jag berättade för läraren att jag inte får låna om boken så jag behövde instuderingsfrågorna så fort som möjligt och framförallt före den 9e eftersom det var då boken skulle vara återlämnad. Jag har fortfarande inte fått instuderingsfrågorna och boken är återlämnad. Sjukt störigt. Jag tänker knappast köpa en ny bok för 500:- bara för att läraren är seg. Samma sak är det i mediekommunikation (inte samma lärare). Den kursen har 6 uppgifter varav de första tre är exakt samma som i mediekunskap som jag redan läst (fick MVG btw), eftersom jag redan gjort dessa uppgifter så menade läraren på att hon skulle göra tre andra uppgifter åt mig som jag skulle få innna jag drog till florida. Jag har inte fått dessa än heller och jag har påmint henne och hon skulle skicka dom efter påskhelgen, alltså 10 dagar sen! Serri?! Hur svårt är det att göra sitt jobb? Jag tänker skicka in samma uppgifter som jag redan har gjort fast till den andra kursen så får hon lov att betygsätta efter dom och dom har hon redan satt MVG på. Det gäller även här att jag måste lämna tillbaka boken ganska snart. Förstår ni vad jag skriver eller svammlar jag bara? :P

jahapp, snart drar vi till Kanarieöarna också.. det blir nice men jag kommer sakna grisarna så otroligt mycket!




Så här sjukt ligger Issa och sover, dagligen! Hon är som ett sånt där kinesiskt cirkusbarn.



Nu ska jag plugga lite programhantering.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Hatar sega lärare! Vad har de betalt för liksom? De borde ju vara glada om någon är motiverad och faktiskt vill lära sig. ;)



Goa vovvisar ni har!!! Och utomlands igen?! Blir så aviiiZ!! Skicka vykort! :)

2010-04-14 @ 17:24:02
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0