Måndag 26 april

Gud i skruven vad jag älskar bibblan! Nu har jag sparat över 700 spänn för jag kunde låna två böcker jag ska ha i grafisk kommunikation.
Om jag ska vara ärlig så ligger jag lite efter i pluggandet, eller ja.. egenligen inte men jag har inte pluggat på hela veckan så det känns som om jag gör det. Jag tänkte att jag skulle försöka bli klar med typ allt så jag kan fokusera på matten för jag har insett att jag inte är något mattesnille.

Jag ska förresten hälsa från Johan att Final Fantasy XIII är roligt och fint men lite linjärt.

I lördags kom Jörgen och Mari (Svärparents) hit och såg på hockey, det var supernice =) Efter det drog vi på Selins och det slutade med att vi var i Järna och drack absint (!). Men som jag alltid sagt, man ska inte leva på gamla meriter, inte för att det har något med saken att göra här men ändå. Ville bara få ut det i cyperspace :P

Jag har äntligen lagt upp lite kort och sånt på min deviantartsida, efter 4 år som medlem... Check it out vettja, och släng en kommentar!
http://huskan.deviantart.com






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0