Måndag 19 april

FUCK! nu är klockan 00.01... alltså är det inte den 19 längre men det skiter jag i, jag säger grattis Johan iaf!



Just nu ligger han i sänger och åmar sig, han är nämligen sjuk stackarn... och ni har väl alla sett den där reklamen som gick förr "Ni kvinnor snackar om att föda barn, ni skulle bara veta hur det känns när en karl är riktigt förkyld"!

Dagen till ära bakade jag...

...och trots att smeten var så sjukt god så knåpade jag ihop några muffins...

Dumlemuffins som alltid finns med by default när jag bakar:


Och så bakade jag något nytt, CUPCAKES! (Viktigt! Johan har gjort dom blå så creds till han :P)


Sara fyller också år idag förresten så grattis till henne också!

Just ja, jag har glömt att säga att vi drar till Zakynthos, Grekland den 11e maj ist. Hoppas, hoppas att vi kommer iväg!

Just ja igen! MVG i mediekommunikation A... jag känner att champagnefrukosten är nära! Jag ska nämligen ha det när jag är klar. Har en Bollinger champagne som står i barskåpet och bara väntar på att läggas på kylning.


Kommentarer
Postat av: sara

sjukt va ovant de är att se honom utan hår ^^

2010-04-20 @ 00:23:30
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/
Postat av: Berglund

Goa cupcakes o muffins vare minsann! :)

2010-04-20 @ 08:31:26
Postat av: Emelie

Haha, jag har aldrig bott ensam men det är nog garanterat så det är. Liksom, hur kul är det att sitta i en soffa ensam varje kväll? Inte speciellt, så därför behöver man inte ha någon. Haha ;D



Dina Dumle-muffins ser grymma ut! I want the recept, tack!! =P Ev. kan du skicka några by mail :)

2010-04-22 @ 11:39:37
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Jenny P

men jävlar i min låda vilka fina muffins! jag fyller år 9 mars :)

2010-04-26 @ 23:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0