Onsdag 25 mars





Hej kära dagbok.

Nu vet inte jag hur detta blir med bilden....
Men iaf var jag och Ison till Falun idag och hämtade hans tavla som jungel så fint ramat in. Jag fick en kamera av mamma också för hon köpte en ny. Det var snällt. Sen när vi kom hem drog jag på underklädesparty hos Isons mamma. Jag hittade massor men köpte inget för det var snordyrt.
Just ja, Dumbo är här och bor på Johans soffa tills vidare, det är kul. Sen är Sälen bokad också, 16-19 april. Det är också kul.

Hahah, en annan grej som också är kul är att när Lenny kom in efter att jag gått ut och bajsat honom så började han glida på arslet, haha sen var det snigebajsspår efter golvet! hahahah sjukt kul. Som vanligt hade han totalt glömt bort att torka sig efter han bajsat. Typiskt han, värsta slurren.



Nu ska jag nog sova, ska upp tidigt imorgon och räkna lite matte.
 

Kommentarer
Postat av: Patrik Björklund

Snygg bild du har till höger där. Måste vara tagen av ett proffs.

2009-03-25 @ 23:28:09
Postat av: Heed

HAHHAA lenny is the DOG!

2009-03-26 @ 15:31:24
Postat av: Ekan

Vad kul! Men äckel-lenny! Hundar är så knäppa... Vill ni komma o leka nån dag?? :)

2009-03-27 @ 08:17:05
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra där ämända! sånt här gillar vi! kiss o bajs ligger juh min humornivå på så den här bloggen känner jag på mig kommer bli min favorit! keep up the good work!!

2009-03-27 @ 10:53:11
URL: http://rosiealm.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0