Torsdag 4 juni

Hej diary!

Kom precis hem från en snabbtripp till Mora fram och tillbaks med båda mummisarna och Heed. Vi skulle till Mio och kolla/beställa hem xynto som jag pratade om förut, man måste tydligen beställa nästan allt dom har där i förväg sen komma till varuhuset för hämtning. Lite värdelöst, de borde egentligen skicka hem varorna...
Men iaf så var vi in på Mio i Valbo förra veckan för att kolla xynto irl och den var skitsnygg. Snyggare än den snyggaste av dom snyggaste och det är fan snyggt! Och priset på hemsidan för hela skiten var 17 400:- sen säger hon i Valbo att
-Nej, nej, den kostar 13 400:-, det står ju här på lappen. Det måste stå fel på hemsidan.
Det kom ju som en trevlig överraskning, så nu när vi var in i Mora så sa dom där att
-Nej, nej... den HAR kostat 13 400:- men den höjdes den 1a maj...
Hur som helst så slutade det med att Mio i Mora ringde Mio i Valbo och hörde om det stämde att dom hade den billigare och då visar det sig att en stackars anställd har missat att uppdaterat priserna på hela sortimentet, som handlar om ganska många tusenlappar eftersom nästan alla priser höjts.
Det slutar iaf med att dom i Mora sålde iväg xynto-delarna vi ville ha för 4000:- billigare, alltså för 13 400:- eftersom att de sagt så i Valbo! Jävla tur att vi gick in på Mio i Valbo och att vi hann de, för vi kom dit 5 i 17 och dom stängde 17.

En annan grej som hänt är att jag börjat på Vansbrobladet igen, faktiskt ganska skönt... för det första gött med fast inkomst och för det andra gött att använda huvudet lite, speciellt kul ska det bli med bokföringen. Haha, det trodde jag aldrig att jag någonsin skulle säga.. Kul med bokföring, hehe. Men jag blir inte kvar länge... börjar plugga till våren.

Nu ska jag försöka fixa till den här fula bloggen...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men HÄJ! Har ni köpt hus eller? Eller har världens största balle, lägga trall på den liksom?! Fan va nice! :) Men vi måste seriöst ses snart... Det var ju sjukt länge sen! Du måste ju vara skitsmal. 62 kilo? Å du ska gå ner? Hur crazy är du på en skala... :) Hehe. Ja, puss å hej

2009-06-16 @ 17:11:02
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0