Fredag 4/6

Igår var jag upp till kommunen och frågade om dom hade någon mark vi kunde få (eller hyra) till en agilitybana, men det hade dom inte... men jag fick några förslag och jag ska kolla upp dom. Vore så sjukt nice om man fick någonstans att vara och träna hundarna i denna kommun!

Issa och Lenny var sjukt bra på kurserna igår, är så stolt över dom. Men det hade varit kul om dom var lika duktiga utan att jag har fickorna fulla med levergodis :P

Igår började jag se på New Moon, såg klart den nu... Den var fan bra. Trodde inte att jag skulle tycka det, därför har jag inte sett den förrens nu. Jag såg ettan och tyckte den sög så fruktansvärt mycket att jag tänkte gå ut från bion. Fast då hade jag iofs läst ut boken dagen innnan bion så allt var färskt i minnet och dom hade missat hur mycket som helst. Jag sket i att läsa New Moon, för jag tyckte inte att första var så överdrivet bra, kändes verkligen som en riktig ungdomsroman, det är väl en ungdomsroman också men inte som Harry Potter som enligt mig passar alla åldrar och var sjukt roliga att läsa. Men nu blev jag suger på mer av vad Twilightsagan har att erbjuda så jag tänker läsa resten av böckerna i sommar, eller ja, så fort jag är klar med plugget. Jag måste säga att jag hellre hade velat att Bella skulle bli ihop med Jake. Mycket coolare och snyggare, fatta vad coolt! Fast jag är ju hundmänniska också :P



Imorgon ska jag upp tidigt och jobba frukost på Grand i Falun, som sagt. Och hittat inga kläder! Jag vette fan vart jag har lagt det jag hade förut när jag jobbade. Skorna, kostymbyxorna och svart piké. Ligger säkert nerpackade i en svart sopsäck nere i källaren på hotellet någonstans, jag trodde nämligen aldrig att jag skulle jobba inom restaurang igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0