Söndag 31 maj

Hej.

Igår drog jag och Ison iväg till Valbo och köpte trall till balkongen, nu snart ska jag dra ner till hans päron och olja in skiten. Ska passa på att olja in utemöblerna också.
På väg till Valbo drog vi förbi kupolen en mega-snabbis. Var inne där i max 10 min och på den tiden hittade jag två par skor... Ett par gladiatorsandaler från chilli. Grymt snygga. Och väl inne i affären såg jag att dom hade skorna som jag var påväg att beställa för någon dag sedan. Plus att dom hade en till färg som var snyggare.


I'm so happy right now! (Skorna är av märket Rocket Dog, om någon undrar)

 
Efter Kupolen drog jag och Johan ut och käkade lunch med mamma och min morbror Lasse, som jag inte träffat på år och dar. Det var trevligt. Sedan iväg till curb en snabbis för johan skulle kolla skor. Jag kom ut ut affären 1000:- fattigare, med en rosa adidas zipcrew och en tisha från nikita.





Ja, sen efter det drog vi in på Åhléns en snabbis för jag skulle köpa en mascara och jag hittade en grym väska, som jag för övrigt ska använda som min main-väska.
Efter det skyndade vi oss till plantagen och köpte klätterväxter som vi ska ha på balkongen, ska satta upp en spalje idag också så de har någonstans att växa.
Efter det drog vi till ikea var inne där i max 15 min sen åkte vi hem. Varmt som fan var det! Ingen AC i bilen heller, skitliv.

Så det blev en snabbisrunda till valbo igår, fast det tog hela dagen. Det var lite tråkigt för vi hann inte träffa Pompen, tänkte vi kunde dra en fika eller något men vi var så stressade.

Tro det eller ej, men jag tänkte dra ut på en joggingrunda snart, ska bara ladda på med musik... =))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0