Söndag 18 september

Sista dagen på O'learys gjord, och det kändes ledsamt, men imorgon börjar jag på Flottaren och det ska bli kul =)
Var i alla fall ut med kockarna i fredags och festade lite, var riktigt trevligt och jag kommer sakna att gå ut och ta en öl efter jobbet med O'learysgänget...

Jag, Heed och Johan sitter och kikar på valvakan på tv4, och det är spännande! Hoppas verkligen inte att det rödgröna vinner. För er som undrar röstade jag på Folkpartiet i riksdagen, kommun och landsting.







Kommentarer
Postat av: ekfan

Men hörru... Söndag 19 september!!! ;)

2010-09-20 @ 20:25:27
URL: http://ekfan.blogg,se
Postat av: Anonym

hallå? nån där? vad händer i huskans liv??

2010-10-04 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0