Onsdag 15 september

Idag har jag varit till Falun fram och tillbaka för att träffa Jungel! Det var jättekul och det var så så längesen jag träffade henne. Hon har nämligen varit M.I.A. ett tag, men är snart back in the game igen.
Jag gjorde även en annan grej i Falun, nämligen sa upp mig från O'learys... yes, you heard me! :P Anledningen till att jag gjorde det var att jag fått jobb på flottaren ist och dom kunde erbjuda mig fler timmar än vad o'learys kunde så valet var inte så svårt, trots att jag kommer sakna O'learys väldigt mycket för jag trivdes sjukt bra där. Men som sagt, det blir drygt att pendla i längden och Johan har fått jobb på systemet och timmarna är för få för att det ska löna sig att flytta dit.

Jag vet att jag lovade bilder från London, men ni får vänta ett tag till.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Lenny gubben da ..sotnos...x x

2010-09-18 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0