Onsdag 1 september

Inlägget jag skrev igår blev tydligen inte publicerat, men här har ni det iaf:

Kom hem igår eftermiddag från Los London, har haft jättekul och trevligt, men jag berättar mer om det sen när jag fixat bilderna. Kom på att jag inte har lagt upp några bilder från förra Londonresan heller... inte från Florida heller för den delen, inte från Zakynhos heller! Men amagad, vad seg jag är. Ni får väl alltså räkna med att se bilder från denna Londonresa lagom till påsk.

Idag har jag varit till Falun fram och tillbaka för klippning och färgning på 90°. Blev blonda slingor. Shoppade lite också, köpte springskor och vindjacka + byxor och ett vätskebälte. Ja, jag vet! Jag är überserri och kommer förmodligen bara springa 2 ggr, men det är iaf ett steg i rätt riktning, RIGHT?!
Måste bara berätta vad jag gör just nu, förutom att lysnnar på Johan när han nördar med sina "internetkompisar" haha. Anywhoo, jag är äter Raffaello!! Köpte det på Stansted och det är så sjukt jävla gött! Dom hade det i Sverige förut vill jag minnas, men jag har inte sett dom här på flera år. Fast jag vill ju alltid minnas positiva saker om gott godis. Skulle inte förvåna mig om dom aldrig funnits här, jag har säkert köpt winigum och önskat mig att det varit Raffaello och ätit och inbillat mig kokossmak.
Idag har jag dessutom haft kräftskiva med mig och Heed. Första gången iår jag äter kräftor och jag älskar verkligen kräftor så det var fan på tiden. Jag gjorde en tacopaj till Johan så han blev nöjd också :P


Nu är det godnatt.

Min signatur funkar tydligen inte idag så ni får nöja er med fet och kursiv, here you go:

Amanda
(Ser ni hur jag spacade till det med understruket också? Awesome)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0